مقاله نقش مديريت رسانه در تحول بحران از تهديد به فرصت

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

توجه : این فایل به صورت فایل ورد (Word) ارائه میگردد و قابل تغییر می باشد


بخشی از متن مقاله نقش مديريت رسانه در تحول بحران از تهديد به فرصت :

مقاله نقش مديريت رسانه در تحول بحران از تهديد به فرصت که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در پاییز 1387 در پژوهشهای ارتباطی (پژوهش و سنجش) از صفحه 141 تا 162 منتشر شده است.
نام: نقش مدیریت رسانه در تحول بحران از تهدید به فرصت
این مقاله دارای 22 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله بحران
مقاله راهبرد انفعالی
مقاله راهبرد فعال
مقاله راهبرد فوق فعال
مقاله راهبرد واکنشی
مقاله رسانه

نویسنده(ها):
جناب آقای / سرکار خانم: روشن دل اربطانی طاهر

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
بحران ها جزء جدایی ناپذیر زندگی اجتماعی به شمار می روند و روزبه روز بر تعداد و تنوع آنها افزوده می شود. از سوی دیگر، رسانه های جمعی نیز در چند دهه اخیر از چنان رشد و تأثیری در جوامع برخوردار شده اند که به بخش جدایی ناپذیری از زندگی بشر مبدل گردیده اند. رسانه ها در عین حال، به دلیل کارکردهای متعدد، به صورت جزئی از انواع بحران ها درآمده اند چنان که بحرانی را نمی توان بدون حضور رسانه های جمعی در آن تصور کرد. شیوه عملکرد رسانه ها در بحران ها، به نحوه مدیریت و راهبری آنها برمی گردد. به عبارت دیگر، این مدیریت رسانه هاست که با اتخاذ راهبرد مشخص در قبال بحران، عملکرد رسانه را در قبال آن رقم می زند. مقاله حاضر، بر آن است که با تشریح انواع راهبرد های رسانه ای به تبیین نقش رسانه های فوق فعال در تبدیل بحران به فرصت بپردازد و راهکارهایی برای سیاستگذاران و مدیران رسانه ملی در جهت ایجاد رسانه ای با ویژگی های یاد شده ارایه دهد.

لینک کمکی